6 kluczowych nawyków, które czynią cię niezwykle skutecznym liderem

Zarządzanie ludźmi to zarówno sztuka, jak i nauka. Tylko kilku menedżerów w pełni rozumie swoje obowiązki związane z podnoszeniem poziomu motywacji i ogólnego samopoczucia psychicznego w pracy. Jeśli to Ty miałeś nieszczęście mieć złego szefa, wiesz, jak bardzo zarządzanie może wpłynąć na twoją ścieżkę kariery i poziom stresu w miejscu pracy.

Na tym blogu omówię kilka kluczowych nawyków skutecznych liderów, które mogą sprawić, że staniesz się dobrym menedżerem / liderem zespołu.

Nawyki skutecznych liderów

1. Zawsze gotowy do udzielenia kredytu

Zadaniem menedżera jest pomaganie jego / jej zasobom w wykonywaniu ich zadań, chwalenie ich i wspieranie pozytywnej i przejrzystej kultury pracy. Zamiast popisywać się swoimi osiągnięciami, wielcy menedżerowie biorą za swoje zadanie uznanie osiągnięć swoich zasobów.

Zawsze gotowy do kredytowania - Blog TaskQue Badania pokazują, że chwalenie i docenianie pracowników prowadzi do wysokiego poziomu zadowolenia z pracy, co ostatecznie prowadzi do pozytywnej kultury pracy i dużego zaangażowania pracowników. Badanie ponad 4 milionów pracowników z ponad 10 000 firm z różnych branż wykazało, że pracownicy, którzy zostali uznani i są zadowoleni ze swojej pracy, mieli wyższą produktywność osobistą. Pracownicy ci byli bardzo zaangażowani w pracę z kolegami z zespołu, rzadziej rzucić pracę, otrzymywać od klientów wyższe wyniki w zakresie lojalności i satysfakcji.

Jak utrwalić ten nawyk?

Chwalenie pracowników i promowanie kultury wdzięczności może zwiększyć szczęście, zmniejszyć poziom stresu, poprawić motywację pracowników, wydajność i sprzyjać bardziej współpracującemu środowisku pracy. Uczyńcie uznanie i uznanie nawykiem. Przeznacz cotygodniowe spotkania na przegląd osiągnięć swojego zespołu. Nie zapominaj o niezbędnej i zakulisowej pracy, która zapewnia sprawne funkcjonowanie, aby zwiększyć impet w zespole, który doprowadzi do dużego sukcesu.

2. Zawsze gotowy do przyznania się do błędu

2 błędy, zawsze gotowe do przyznania się Kiedy popełnisz błąd jako lider, najgorsze, co możesz zrobić, to przeoczyć. Daje to Twojemu zespołowi wpływ, że albo jesteś nieskuteczny, albo po prostu nie dbasz o wyniki. Podważa to wzajemne zaufanie i szacunek ze swoim zespołem.

Aby przezwyciężyć sytuację, wyjaśnij powody swoich decyzji, przejdź do poprawy i poradzić sobie z sytuacją, jeśli coś pójdzie nie tak. Ucz się na swoich błędach w przyszłości, aby poprawić sytuację.

Jak utrwalić ten nawyk?

Wielcy menedżerowie rozumieją, że budowanie zaufania ma kluczowe znaczenie dla stworzenia silnych relacji w pracy. Idealny lider to ten, który jest nieustraszony, nieomylny i godny zaufania. Kilka badań pokazuje, że zaufanie i otwartość są podstawą wszystkich silnych relacji. Relacje w miejscu pracy opierają się również na wzajemnym szacunku, zaufaniu i gotowości do bycia wrażliwym.

Przejrzysta i otwarta kultura doprowadzi do wielkiego zaangażowania pracowników. Właśnie dlatego idealni liderzy budują cechę przejrzystości, aby zyskać zaufanie i szacunek. Ucz się na swoich błędach i wykorzystaj je jako okazję i buduj silniejszą kulturę pracy.

3. Zawsze chętnie podejmują ryzyko

Promowanie praktyki podejmowania ryzyka ma zasadnicze znaczenie dla budowania pozytywnej kultury uczenia się, która przynosi kreatywność i innowacje. Dzięki temu zespół może szybciej realizować projekty, o czym wiadomo, że nie ma gwarancji perfekcji.

3-są-zawsze-chętnie podejmują ryzyko Usunięcie upokorzenia związanego z porażką pomaga Twojemu zespołowi czuć się bardziej zrelaksowanym w podejmowaniu nowych inicjatyw bez strachu przy jednoczesnym utrzymaniu pracy na linii.

Tak łatwe przyznanie się do porażki może zbudować kulturę obejmującą możliwość niepowodzenia w celu osiągnięcia doskonałych rezultatów. Ale to nie oznacza, że ​​pracownicy mogą podejmować ryzyko. Gdy popełniane są błędy, których można łatwo uniknąć, Twój zespół ponosi wyłączną odpowiedzialność za to. Kiedy jest miejsce na ulepszenia, kierownik odpowiada za komunikację ze swoimi zasobami.

Jak utrwalić ten nawyk?

Pomimo wskazywania kogoś lub grania w winę, skuteczni liderzy budują zaufanie i promują kreatywne podejmowanie ryzyka poprzez przekształcanie niepowodzeń w doświadczenia edukacyjne. Chwała zespołowi za podejmowanie ryzyka, ponieważ uznanie w postaci oficjalnej nagrody, notatki lub trafnego komentarza może poprawić sytuację. Ponadto, aby zminimalizować ryzyko niepowodzenia, zaleca się od czasu do czasu sprawdzanie postępów projektu, aby można było kontrolować rzeczy, które mogą pogorszyć sytuację.

Niezależnie od wyniku, weź to jako okazję do nauki. Dowiedz się, co poszło nie tak, i spróbuj to poprawić następnym razem. Rób, co możesz, jako menedżer, aby wspierać swój zespół i zachęcać go.

4. Wzrost pracowników zawsze ma dla nich znaczenie

4-pracowników-zawsze-ważna dla nich Zachęcanie pracowników do podejmowania ryzyka i sprawianie, by upadanie było w porządku, nie oznacza, że ​​nigdy nie udzielasz im negatywnych opinii. Jeśli jest miejsce na poprawę wydajności zespołu, pomóż mu rozwinąć umiejętności i obowiązki.

Wielcy menedżerowie wiedzą, jak udzielać bezpośrednich wskazówek, aby pomóc zespołowi osiągnąć cele i osiągnąć większy sukces.

Jak utrwalić ten nawyk?

Bądź proaktywny w pracy ze swoim zespołem i dokładnie określ obszary wymagające poprawy. Podziel się ze swoim zespołem kwartalnym planem rozwoju zawodowego, aby zdobyć wiedzę potrzebną do poprawy lub nauki. Znajdź sposoby (konferencje, seminaria internetowe, coaching, szkolenia online i książki elektroniczne), które pomogą im kontynuować. Zawsze gotowy do znalezienia rozwiązania i natychmiastowego rozwiązania problemu.

5. Usuń bariery produktywności

Wyeliminowanie przeszkód jest kluczem do poprawy motywacji i zaangażowania wśród nich. Badanie produktywności w miejscu pracy sugeruje, że chwalenie pracownika nie oznacza dawania mu wstążek, dawanie wolności nie oznacza dawania zespołowi wolności. W rzeczywistości pieniądze zwiększają kreatywność.

5 barier usuwania produktywności Aby pracownicy byli zmotywowani i zaangażowani, pracownicy muszą wiedzieć, że jesteś tutaj, aby przezwyciężyć przeszkody, które uniemożliwiają im postępy i osiąganie wyznaczonych celów.

W rzeczywistości wielcy menedżerowie stają się zasobami, pomagając i zachęcając pracowników do terminowego ukończenia projektów.

Jak utrwalić ten nawyk?

Regularnie odkładaj czas na przegląd raportów projektów z każdym zasobem, który bezpośrednio cię raportuje. Organizuj spotkania jeden na jeden ze swoim zespołem i bezpośrednio poproś o opinie na temat ulepszeń.

6. Nie zakłócają twojego życia społecznego

Istnieje kilka badań, które pokazują, że zdrowie i szczęście pracownika nie opiera się wyłącznie na przyjemnym w pracy miejscu. Promowanie dobrze wyważonego zespołu faktycznie ma na nich znaczący wpływ. Większość z nas uważa, że ​​sukces jest jedyną rzeczą, która sprawia, że ​​jesteśmy szczęśliwi przez cały czas.

6-one-dont-interrupt-your-social-life Jednak badania sugerują, że dobrze zrównoważone życie społeczne i zdrowe relacje z małżonkiem mogą poprawić wyniki w wielu dziedzinach życia, w tym w pracy. Spokój jest kluczem do sukcesu w pracy.

Poświęcenie czasu na działania społeczne pozwala pracownikom na doładowanie, zmniejszenie stresu, promowanie zdrowia fizycznego, sprzyja większej kreatywności i ostatecznie zwiększa produktywność w miejscu pracy. Praca przez wiele godzin obniża wydajność, dlatego wiele firm koncentruje się teraz na zarządzaniu równowagą między życiem zawodowym a prywatnym swoich pracowników. Zachęca menedżerów do promowania kultury równowagi między życiem zawodowym a prywatnym poprzez swoje działania. Jeśli Twój zespół jest wypalony lub zestresowany, nie będzie w stanie dać 100%, jeśli chodzi o zarządzanie projektami na czas.

Jak utrwalić ten nawyk?

Jako kierownik musisz priorytetem traktować równowagę między życiem zawodowym a prywatnym. Ponieważ nie oznacza to po prostu, że zespół musi się rozłączyć. Chodzi o rozłączenie się. Upewnij się, że nie zostaniesz z powrotem, aby zrobić więcej rzeczy. Jeśli przyjdzie ci do głowy coś, co musisz kontynuować, zanotuj to w menedżerze zadań i porozmawiaj o tym rano. Poświęć czas na działania społeczne, które uzupełniają energię psychiczną, kreatywność i koncentrację.

Życie zawodowe ma ogromny wpływ na nasze zdrowie i szczęście. Będąc menedżerem, Twoim obowiązkiem jest stworzenie kultury, która angażuje pracowników w zadania, które uważają za znaczące.

Skuteczne zarządzanie zajmuje lata, a czasem nawet dekady. Nie ma skrótów; budowanie tych nawyków to dobry początek.

Zarządzanie ludźmi to zarówno sztuka, jak i nauka. Tylko kilku menedżerów w pełni rozumie swoje obowiązki związane z podnoszeniem poziomu motywacji i ogólnego samopoczucia psychicznego w pracy. Jeśli to Ty miałeś nieszczęście mieć złego szefa, wiesz, jak bardzo zarządzanie może wpłynąć na twoją ścieżkę kariery i poziom stresu w miejscu pracy.

Poznaj – Coaching kariery a planowanie przyszłości – jak przekuć marzenia…

Na tym blogu omówię kilka kluczowych nawyków skutecznych liderów, które mogą sprawić, że staniesz się dobrym menedżerem / liderem zespołu.

Nawyki skutecznych liderów

1. Zawsze gotowy do udzielenia kredytu

Zadaniem menedżera jest pomaganie jego / jej zasobom w wykonywaniu ich zadań, chwalenie ich i wspieranie pozytywnej i przejrzystej kultury pracy. Zamiast popisywać się swoimi osiągnięciami, wielcy menedżerowie biorą za swoje zadanie uznanie osiągnięć swoich zasobów.

Zawsze gotowy do kredytowania - Blog TaskQue Badania pokazują, że chwalenie i docenianie pracowników prowadzi do wysokiego poziomu zadowolenia z pracy, co ostatecznie prowadzi do pozytywnej kultury pracy i dużego zaangażowania pracowników. Badanie ponad 4 milionów pracowników z ponad 10 000 firm z różnych branż wykazało, że pracownicy, którzy zostali uznani i są zadowoleni ze swojej pracy, mieli wyższą produktywność osobistą. Pracownicy ci byli bardzo zaangażowani w pracę z kolegami z zespołu, rzadziej rzucić pracę, otrzymywać od klientów wyższe wyniki w zakresie lojalności i satysfakcji.

Jak utrwalić ten nawyk?

Chwalenie pracowników i promowanie kultury wdzięczności może zwiększyć szczęście, zmniejszyć poziom stresu, poprawić motywację pracowników, wydajność i sprzyjać bardziej współpracującemu środowisku pracy. Uczyńcie uznanie i uznanie nawykiem. Przeznacz cotygodniowe spotkania na przegląd osiągnięć swojego zespołu. Nie zapominaj o niezbędnej i zakulisowej pracy, która zapewnia sprawne funkcjonowanie, aby zwiększyć impet w zespole, który doprowadzi do dużego sukcesu.

2. Zawsze gotowy do przyznania się do błędu

2 błędy, zawsze gotowe do przyznania się Kiedy popełnisz błąd jako lider, najgorsze, co możesz zrobić, to przeoczyć. Daje to Twojemu zespołowi wpływ, że albo jesteś nieskuteczny, albo po prostu nie dbasz o wyniki. Podważa to wzajemne zaufanie i szacunek ze swoim zespołem.

Aby przezwyciężyć sytuację, wyjaśnij powody swoich decyzji, przejdź do poprawy i poradzić sobie z sytuacją, jeśli coś pójdzie nie tak. Ucz się na swoich błędach w przyszłości, aby poprawić sytuację.

Jak utrwalić ten nawyk?

Wielcy menedżerowie rozumieją, że budowanie zaufania ma kluczowe znaczenie dla stworzenia silnych relacji w pracy. Idealny lider to ten, który jest nieustraszony, nieomylny i godny zaufania. Kilka badań pokazuje, że zaufanie i otwartość są podstawą wszystkich silnych relacji. Relacje w miejscu pracy opierają się również na wzajemnym szacunku, zaufaniu i gotowości do bycia wrażliwym.

Przejrzysta i otwarta kultura doprowadzi do wielkiego zaangażowania pracowników. Właśnie dlatego idealni liderzy budują cechę przejrzystości, aby zyskać zaufanie i szacunek. Ucz się na swoich błędach i wykorzystaj je jako okazję i buduj silniejszą kulturę pracy.

3. Zawsze chętnie podejmują ryzyko

Promowanie praktyki podejmowania ryzyka ma zasadnicze znaczenie dla budowania pozytywnej kultury uczenia się, która przynosi kreatywność i innowacje. Dzięki temu zespół może szybciej realizować projekty, o czym wiadomo, że nie ma gwarancji perfekcji.

3-są-zawsze-chętnie podejmują ryzyko Usunięcie upokorzenia związanego z porażką pomaga Twojemu zespołowi czuć się bardziej zrelaksowanym w podejmowaniu nowych inicjatyw bez strachu przy jednoczesnym utrzymaniu pracy na linii.

Tak łatwe przyznanie się do porażki może zbudować kulturę obejmującą możliwość niepowodzenia w celu osiągnięcia doskonałych rezultatów. Ale to nie oznacza, że ​​pracownicy mogą podejmować ryzyko. Gdy popełniane są błędy, których można łatwo uniknąć, Twój zespół ponosi wyłączną odpowiedzialność za to. Kiedy jest miejsce na ulepszenia, kierownik odpowiada za komunikację ze swoimi zasobami.

Jak utrwalić ten nawyk?

Pomimo wskazywania kogoś lub grania w winę, skuteczni liderzy budują zaufanie i promują kreatywne podejmowanie ryzyka poprzez przekształcanie niepowodzeń w doświadczenia edukacyjne. Chwała zespołowi za podejmowanie ryzyka, ponieważ uznanie w postaci oficjalnej nagrody, notatki lub trafnego komentarza może poprawić sytuację. Ponadto, aby zminimalizować ryzyko niepowodzenia, zaleca się od czasu do czasu sprawdzanie postępów projektu, aby można było kontrolować rzeczy, które mogą pogorszyć sytuację.

Niezależnie od wyniku, weź to jako okazję do nauki. Dowiedz się, co poszło nie tak, i spróbuj to poprawić następnym razem. Rób, co możesz, jako menedżer, aby wspierać swój zespół i zachęcać go.

4. Wzrost pracowników zawsze ma dla nich znaczenie

4-pracowników-zawsze-ważna dla nich Zachęcanie pracowników do podejmowania ryzyka i sprawianie, by upadanie było w porządku, nie oznacza, że ​​nigdy nie udzielasz im negatywnych opinii. Jeśli jest miejsce na poprawę wydajności zespołu, pomóż mu rozwinąć umiejętności i obowiązki.

Wielcy menedżerowie wiedzą, jak udzielać bezpośrednich wskazówek, aby pomóc zespołowi osiągnąć cele i osiągnąć większy sukces.

Jak utrwalić ten nawyk?

Bądź proaktywny w pracy ze swoim zespołem i dokładnie określ obszary wymagające poprawy. Podziel się ze swoim zespołem kwartalnym planem rozwoju zawodowego, aby zdobyć wiedzę potrzebną do poprawy lub nauki. Znajdź sposoby (konferencje, seminaria internetowe, coaching, szkolenia online i książki elektroniczne), które pomogą im kontynuować. Zawsze gotowy do znalezienia rozwiązania i natychmiastowego rozwiązania problemu.

5. Usuń bariery produktywności

Wyeliminowanie przeszkód jest kluczem do poprawy motywacji i zaangażowania wśród nich. Badanie produktywności w miejscu pracy sugeruje, że chwalenie pracownika nie oznacza dawania mu wstążek, dawanie wolności nie oznacza dawania zespołowi wolności. W rzeczywistości pieniądze zwiększają kreatywność.

5 barier usuwania produktywności Aby pracownicy byli zmotywowani i zaangażowani, pracownicy muszą wiedzieć, że jesteś tutaj, aby przezwyciężyć przeszkody, które uniemożliwiają im postępy i osiąganie wyznaczonych celów.

W rzeczywistości wielcy menedżerowie stają się zasobami, pomagając i zachęcając pracowników do terminowego ukończenia projektów.

Jak utrwalić ten nawyk?

Regularnie odkładaj czas na przegląd raportów projektów z każdym zasobem, który bezpośrednio cię raportuje. Organizuj spotkania jeden na jeden ze swoim zespołem i bezpośrednio poproś o opinie na temat ulepszeń.

6. Nie zakłócają twojego życia społecznego

Istnieje kilka badań, które pokazują, że zdrowie i szczęście pracownika nie opiera się wyłącznie na przyjemnym w pracy miejscu. Promowanie dobrze wyważonego zespołu faktycznie ma na nich znaczący wpływ. Większość z nas uważa, że ​​sukces jest jedyną rzeczą, która sprawia, że ​​jesteśmy szczęśliwi przez cały czas.

6-one-dont-interrupt-your-social-life Jednak badania sugerują, że dobrze zrównoważone życie społeczne i zdrowe relacje z małżonkiem mogą poprawić wyniki w wielu dziedzinach życia, w tym w pracy. Spokój jest kluczem do sukcesu w pracy.

Poświęcenie czasu na działania społeczne pozwala pracownikom na doładowanie, zmniejszenie stresu, promowanie zdrowia fizycznego, sprzyja większej kreatywności i ostatecznie zwiększa produktywność w miejscu pracy. Praca przez wiele godzin obniża wydajność, dlatego wiele firm koncentruje się teraz na zarządzaniu równowagą między życiem zawodowym a prywatnym swoich pracowników. Zachęca menedżerów do promowania kultury równowagi między życiem zawodowym a prywatnym poprzez swoje działania. Jeśli Twój zespół jest wypalony lub zestresowany, nie będzie w stanie dać 100%, jeśli chodzi o zarządzanie projektami na czas.

Jak utrwalić ten nawyk?

Jako kierownik musisz priorytetem traktować równowagę między życiem zawodowym a prywatnym. Ponieważ nie oznacza to po prostu, że zespół musi się rozłączyć. Chodzi o rozłączenie się. Upewnij się, że nie zostaniesz z powrotem, aby zrobić więcej rzeczy. Jeśli przyjdzie ci do głowy coś, co musisz kontynuować, zanotuj to w menedżerze zadań i porozmawiaj o tym rano. Poświęć czas na działania społeczne, które uzupełniają energię psychiczną, kreatywność i koncentrację.

Życie zawodowe ma ogromny wpływ na nasze zdrowie i szczęście. Będąc menedżerem, Twoim obowiązkiem jest stworzenie kultury, która angażuje pracowników w zadania, które uważają za znaczące.

Skuteczne zarządzanie zajmuje lata, a czasem nawet dekady. Nie ma skrótów; budowanie tych nawyków to dobry początek.

admin
Author: admin

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *